Comentariile membrilor:

 =  radu
Dana Stefan
[23.Apr.05 18:40]
radu, o data, salut interventia ta legata de modalitatea de postare a comentariilor. efectul e vizibil, si eu iti multumesc. ne ceri aici sa semnalam eventualele disfunctionalitati si uite ce cred eu ca nu e inca definitivat cum trebuie:
-alegi o sectiune, deschizi un text, si cand vrei sa treci din nou pe aceeasi pagina cu acelasi tip de texte (poezie, sau proza, sau personale) deschiderea te trimite nu acolo iar, ci la prima fila, de unde iar trebuie sa reselectezi sectiunea dorita. se fac deci trei treceri in loc de una.
- trebuie trecut in regulamentul de functionare al redacatrii de texte atentionarea ca orice text postat si modificat prin revenire (asa cum te indeamna fraza de sub comuri, adica sa iti reiei textul daca simti ca poti aduce imbunatatiri) trage dupa sine pierderea din arhiva a evaluarii textului initial, in cazul cand acesta fusese selectat anterior la sectiunea recomandate.
- trebuie specificat pentru noii veniti, ca orice text DEJA PREZENT la recomandate, isi pierde locatia, prin modificari structurale, chiar si in momentul in care, prezent la texte selectate, ii aduci eventuale modificari de fond. si ca el va fi considerat text cu noi valente, neevaluate.
-sistemul de cautare a autorilor mai e o problema. majoritatea stim mai degraba pseudonimul membrilor, si obtiunea aceasta de cautare nu exista.
asa cum ati gandit noua formula, e excelent. e ordonat si curat ca spatiu compozitional. graphic designul, de calitate .

multumesc.
Linea

 =  despre schimbare
Sandra Hanna Segal
[23.Apr.05 18:58]
Chiar intentionam sa-ti multumesc pentru schimbare, dar nu voiam sa te plictisesc cu un mail. Mai ales partea cu paginile multiple, la texte/comentarii e un mare ajutor... fiind un animal social, comentez mult si pagina veche se derula la infinit. In plus acum arata mai profesional, e mai accesibila si sorteaza textele pe categorii. N-am pretentii de e-book, dar sunt oameni care in mod sigur vor beneficia din asta.
Cu multumiri si curiozitate asupra schimbarilor viitoare:)

 =  apreciez si...propun...
silvia caloianu
[23.Apr.05 21:06]
Ma deranjeaza sa apara diferentiat textele "recomandate-instelutate", ceea ce ar influenta eventualii cititori, mai cu seama pe acei care inca nu stiu ca "recomandarea-instelutarea" e ceva fffffffffffff subiectiv (ca sa nu mai intram si in alte amanunte)...

La acest capitol (pe care il cred vulnerabil) unii dintre noi trebuie sa recunoastem (asa cum o facem, franc, pe ym): nu ne atrage atrage atentia asupta unui text chiar orice "stelutar". Nu orice text recomandat de catre editori e cel mai bun printre cele publicate recent pe site...

In plus, nici nu imi vad evidentiate chiar toate textele care mi-au fost recomandate de catre editori. Cred ca e din cauza remanierelor pe care le fac periodic. Chiar daca scot doar poza sau repar o greseala typo. Adica, oricum statistica respectiva induce in eroare...Luand in calcul si...a amplificare a goaei dupa "stele"...

As fi preferat sa se deschida pagina de autor cu "toate" (textele).

Ma bucura posibilitatea de a imi inscrie in "colectii" cele doua aparitii editoriale. Acolo, sigur, nu mai e de schimbat nimic. In rest, stau pe ganduri...Daca o colectie inseamna sa nu intervin absolut in texte...

Mi-ar fi placut sa fie grupate cam astfel fiecare dintre cele 50 texte "01.01.04 - 20.02.04" (in loc de numarul paginii).

Da, aspectul paginii acum nu imi pare prea atractiv, sunt sigura insa ca vei gasi timp sa te opresti si asupra esteticului.

Deocamdata...atat. Si, desigur: multumiri. Ca sa nu fiu grandilocventa: e o munca de apreciat.

 =  erata :(
silvia caloianu
[23.Apr.05 21:23]
in loc de "a amplificare a goaei", a se citi "amplificarea goanei".


 =  vizibilitate
Virgil Titarenco
[23.Apr.05 22:02]
Desigur îmbunătățirile par bune (sorry pentru pleonasm). Bănuiesc că a existat frămîntarea cu ce anume să apară în pagina "default" a autorului. Soluția aleasă (ultimele texte recomandate sau/și recompensate) pare bună, chiar stimulatoare, dar există totuși, aș zice eu, o problemă. De exemplu să presupunem că cineva vizitează prin direct link pagina de autor a unui membru și nu pagina de principală a siteului. În această situație el/ea vor fi întîmpinați de ultimele texte recomandate/recompensate ale autorului dar nu de ultimele postate. Există "pericolul", în acest context, ca ultimele sau ultimul text postat să fie pur și simplu trecut cu vederea dacă nu cumva este "înstelat" sau recomandat. Și e păcat, pentru că poate să nu fie un text neaparat prost ci poate doar nu excelent. Deci, observația mea se referă la vizibilitatea în pagina autorului a ultimelor texte postate. Cred că în pagina default a autorului ar fi bine să apară și ultimele, să zicem 10 - 20, texte "cele mai recente" ale autorului care bineînțeles să se împrospăteze recursiv.

 =  scurt, ca mai am de lucru
Radu Herinean
[23.Apr.05 22:32]
da Virgil, initial optasem pentru acea solutie dar am decis sa prezentam autorul prin (destul de probabil) cele mai bune realizari literare.
voi incerca sa combin cumva ambele liste

 =  Mozilla Firefox
Radu Marian
[02.Oct.05 19:06]
Într-adevăr Mozilla Firefox e un browser mult mai bun decît Internet Explorer ,îl folosesc de cîteva luni și au disparut multe din problemele pe care le aveam înainte ca să nu mai vorbim de faptul că oferă o securitate mai bună...

 =  compatibilitate
Virgil Titarenco
[24.Apr.05 02:36]
Da, Firefox este mult mai recomandabil dar nu uita să precizezi, pentru cei interesați, că scriptul chat-ului nu funcționează decît sub IE sau dacă alegi îl poți schimba cu unul Mozilla comapatible.

 =  propunere
Dana Stefan
[24.Apr.05 09:47]
revin, pentru ca m+am tot sucit si invartit. eu cred acum, ca e imperios necesar ca prima lista sa fie a textelor generale, afisate in ordinea postarii, si apoi pe sectiuni, proya, poeyie, personale eseu si cate or mai fi, SI RECOMANDATELE, palmaresul. pentru ca un cititor nu are de unde sti care e ultima postare altfel, si la ce sectiune e incadrata. NU VEDE pur si simplu! daca se deschide contul cu pagina generala, cu toate textele IN ORDINEA POSTARII, incepand de la ultimul text postat, INDIFERENT DE SECTIUNE, el poate apoi alege dupa pofta, sertarul unde doreste sa citeasca, sa aprofundeze. si apoi, astfel, se reduce numarul obositor si chiar iritant de accesari, pentru ca uite, daca esti pe proya, pe un text, si vrei sa treci la alt text ale eceleiasi sectiuni, automat esti scos intai afara IAR PE PAGINA DE PALMARES-recomandate, si IAR TREBUIE sa reintri pe proya ca sa iti continui lectura la alt text de acolo. asta dupa trei deschideri te oboseste si in final, renunti. propunerea mea este asadar sa incercati sa asezati la deschiderea contului unui autor, pagina cu textele toate, in ordinea postarii. ai din prima o vedere de ansamblu, si apoi te poti duce la sertar, CU CONDITIA ca dupa ce termini un tex, sa poti REVENI LA ACELASI SERTAR.

Linea

 =  Chat
mark kraft
[24.Apr.05 13:26]
E adevarat ca chat-ul nu merge decit cu IE, dar eu am intrat o data si nu imi mai trebuie. Este la fel ca orice chat, cu si pentru retardati. ( Sper ca a fost doar o intimplare nefericita ). Asa incit sunt 100% pentru Mozilla Firefox, chiar daca in felul acesta nu mai am posibilitatea accesarii chat-ului. Chiar ma bucur.

 =  Propunere
Anton Potche
[24.Apr.05 15:42]
Servus Radu,

propun instalarea unei facilități care permite navigarea ușoară în cadrul operei unui autor prin toate cele șase limbi ale site-ului, deci o plimbare simplă prin toate paginile de autori ale unui membru.
Cred că așa se accentuează caracterul multicultural al site-ului și se încurajează activitatea membrilor în două sau chiar mai multe limbi.

Salutări din Germania

 =  mici modificări
Radu Herinean
[24.Apr.05 15:54]
da Anton, voi încerca să implementez acest lucru cât de curând, probabil prin afișarea unui mic table în care să fie afișate câte texte are autorul pe fiecare dintre limbile disponibile în site.

cât despre prima selecție a paginii de autor, am modificat în așa fel încât, cel puțin deocamdată, să fie afișate cele mai recente texte indiferent de tip sau colecție. totodată, pe pagina completă a unui text am adăugat și un link (sub titlu) către textele de același tip din pagina autorului.

 =  Întrebare de ageamiu
Luchi Tenenhaus
[25.Apr.05 09:41]
Am simțit uneori nevoia să știu cât de prezent e un autor. Ar exista posibilitatea ca in pagina fiecăruia să se rețină ultimele n logări autentificate (ziua și ora)?

 =  Ma gandeam...
Nancy M. Popa
[02.Oct.05 19:06]
Salutari Radu!
Felicitari pentru imbunatatiri si offtopic(nu m-am dumirit eu de tot cu offtopicurile,dar sunt sigura ca-s de bine;))
Doamne ,pina am gasit si eu unde sa postez o parere ,am ametit.
Nu stiu,nu s-ar putea trimite mai..lejer ca sa zic asa ,parerile?
Asta ar fi o intrebare/sugestie.
O alta ,de fapt altele,ar fi urmatoarele :
2)pot inscrie texte/poezii in dialectul aroman ?
3)am inscris un text in biblioteca,insa a fost refuzat pentru corectura.il pot retrage?cum?
Iti multumesc anticipat si scuza-ma de deranj.
Toate cele bune.

 =  Felicitări, dragă Domnule Radu Herinean!
George Filosescu
[02.May.05 21:36]
Felicitări, dragă Domnule Radu Herinean!
Am această ocazie - măcar o dată în an -
Să-ți spun că acest sait fenomenal
Îmi dovedește că ești cu adevărat genial,
Mai precis, între Cei Mari fără egal!
Dă-i 'nainte, prietene, și să ne trăiești
La Mulți, Foarte Mulți Ani! Să-mplinești
Renumele poeziei noastre românești!

 =  Ce s-a intamplat cu pagina Nichitei?
Nancy M. Popa
[02.Oct.05 19:06]
Azi de dimineata cand am accesat-o avea text,comentarii,pareri..era plina,,si acum ,cand am vrut sa caut un comentariu adresat mie...era goala :O. Cum se poate?
Se mai aduc imbunatatiri site ului sau care e ideea ?:(
Astept si eu niste lamuriri,va rog :(
Toate cele bune
Nancy Michaela Popa

 =  Nancy
nichita victoria
[02.Oct.05 19:05]
toate-s la locul lor:)

 =  Acuma da
Nancy M. Popa
[02.Oct.05 19:06]
M-am mai linistit.dar pe cuvant ca am vazut pagina ta albaaaa.Ma bucur ca totul e ok .}}{{{ pupici. :)

 =  niste intrebari apropo de colectii active si altele
Nancy M. Popa
[02.Oct.05 19:06]
Buna,Radu
Iara am ametit pina m-am gandit unde sa fac sugestile, ca nu vreau sa le fac aiurea.
De ce nu exista o "casuta"speciala pentru sugestii/reclamatii,pentru ca alte articole,ce se ocupa cu altfel de probleme sa nu fie afectate prin comentarii ce fac referire la alte probleme.
Ok.Problema (mea) numarul 2: de ce apar cu inatarziere,sau chiar deloc anumite comentarii-nu texte-in engleza?E frustranta situatia.
Si in sfarsit,ultima intrebare.Am observat ca detinem toti optiunea Colectii active.Ca sa putem "inregisrta" ceva in acele colectii nu ne trebuie cumva nivel mai mare?Asa citiosem undeva,intr-un buletin informativ de al tau.
Toate cele bune si ne vedem diseara ( daca ajung)
Nancy

 =  colectiile si altele
Radu Herinean
[27.May.05 10:59]
1. exista o adresa de email, dar poti folosi si subsolul textelor cu caracter administrativ.
2. fiindca pe engleza sunt mai putini editori.
3. nu ai citit cu atentie ACEST text pe care ai comentat. gasesti in el TOATE informatiile necesare cu privire la colectii.

 =  Toate cele bune!
Maria Prochipiuc
[27.May.05 11:25]
Radu, te-am rugat să verifici pagina de colecție, când am pus ultimul portret nu a răspuns în nici un fel să intre automat cu toate că am procedeat ca de fiecare data. Îți mulțumesc! Poate faci o probă să verifici.

 =  Sa nu te superi Radule, te rog.
Nancy M. Popa
[27.May.05 17:08]
Insa din ce am citit, trebuie sa aiba o anumita tematica textele,pentru a fi introduse in colectie.La mine,cel putin 2 se refera la mass-media si restul de 2 la anumite probleme sociale(nu prea imi convine ca a trebuit sa le adaug la personale,mi ar fi convenit articol mai degraba , dar fiecare se descurca cu ce are).
Cat despre nivel.Hmm..ce -i aia ,cu ce se mananca?;).
Ce vroiam eu sa arat este faptul ca mie uneia faza cu colectia mi se pare un fel de sic,ca voi tot nu puteti face ceva,dat fiind faptul ca nu am posibilitate.De aceea nu vad scopul colectilor la cei cu acces 0

"Cei care doresc înființarea unei colecții trebuie să îndeplinească, cel puțin deocamdată, următoarele condiții:
- nivel minim 50
- număr minim de texte aprobate 50
- număr de texte propuse pentru acea colecție: 5"
Nu doresc nivel,astept sa-l merit,daca nu ,asta e,insa imi exprim parerea.
Apropos, daca se poate as dori adresa de mail a Alexnadrei-Elevenpath-ca sa-i trimit notitele pe care le am luat ieri la cenaclu.Multumesc
Toate cele bune,
Nancy

 =  browse the site
Emil Carageorge
[02.Oct.05 19:06]
radule, am si eu un off. Site-ul asta, genial pe alocuri, sufera de o lipsa majora: nu are un browser intern. Orice site care se respecta iti ofera pe home page o casuta goala pe care o umpli si dai Go! adica poti cauta in site ceea ce doresti dupa mai multe criterii. eu de exemplu daca vreau sa recitesc un text despre care nu-mi amintesc decat titlul, imi e aproape imposibil (bine, dau agonia si titlul pe google). nu exista criterii de cautare decat dupa initiala autorului, ceea e ff greoi. Ar trebui sa existe criterii de cautare multiple (de ex. si data introducerii textului, nr. de stelute, comentarii, accesari etc.) Poti lua in considerare initiativa mea?

 =  search +
Rodica Vasilescu
[09.Oct.12 17:25]
eu cred ca search-ul statea mai bine unde era inainte.

legat de steaua aia rosie pentru 'recomandate' pot sa spun ca baga o gramada de lume in ceata. este un plus in formarea unei opinii gresite pentru noi veniti sau celor care stiu site-ul mai putin, care imediat se iau dupa semne.
si este in acelasi timp o facilitate pentru unii editori care mai bine ar comenta si ar da stea normala decat sa urce pur si simplu un text 'ca le-a placut' fara sa spuna nimic. cu alte cuvinte dupa parerea mea steluta rosie nu inseamna nimic.

la comentarii as pune si un "ALL". poate vreau sa caut vreunul, ce fac daca am 30 de pagini de comentarii ?
si la texte as face la fel.

 =  "all"...
silvia caloianu
[07.Jun.05 07:24]
M-as bucura sa fie si un "ALL" la texte...
E mai usor sa le selectezi pentru volum, etc., avandu-le in fata pe toate. Si, nu doar in sensul acesta...


 =  intrebari off?
Nicolae Tudor
[11.Jun.05 22:39]
Am cautat un autor, pablo ex oleg si greu am dat de el. Am vazut ca are nivel minus 20. Intreb, vi se pare democratic ca de cei pedepsiti sa nu se stie si sa se ajunga si la ei intr-un fel? Eu as vrea sa stiu pentru care motiv a fost decazut, fiindca aveam ideea ca este cel mai promitator condei al sitului, si mi-e teama sa nu ucideti literatura in loc s-o revigorati! Eu i-as citi numai pe ei, fiindca am convingerea ca doar acolo voi gasi adevar si frumusete.
Apoi, am postat un text si... n-am avut nici un cititor(l-am retras) Textele afisate pe ecran apartin numai anumitor nivele sau se face vreo selectie? Fiindca as vrea sa stiu cine se face vinovat daca gasesc un text bun in afara ecranului? Vad ca ies din ecran texte cu 4 cititori, si-ntr-adevar, texte foarte proaste...

 =  question
Nancy M. Popa
[13.Jun.05 18:04]
Cum pot trimite un comentariu strict personal unui autor?Ma rog , ideal ar fi sa fie stiuta adresa de mail, dar , stiu e si periculos sa fie facuta publica aceasta.
Doresc sa trimit un comentariu unui autor ,si din respect pentru persoana care a scris poezia la care am comentat si la care am primit si eu un anume comentariu, nu vreau sa incarc pagina autoarei respective cu rectificarile sau exemplele pe care vreau sa le prezint.Multumesc.
P.S: A mai primit cineva invitatie de la un domn, George Avramescu ?
Toate cele bune,
Nancy

 =  rezolvarea afisarii comentariilor...
Paiu Constantin
[21.Jul.05 16:54]
casuta cu pareri se afiseaza la un simplu refresh in ea, nu refresh a intregii pagini! de cele mai multe ori mie mi-a reusit (si zic de cele mai multe ori deoarece nu-mi aduc aminte sa nu fi mers aceasta operatie vreodata).

 =  cateva propuneri "formale"
adrian vidrascu
[30.Oct.05 04:58]
Stimate Domnule Herinean,

_________________________

[marturisesc ca am vrut initial sa postez la off-topic sau sa va scriu direct tinand cont de amabilitatea cu care mi-ati raspuns la ultimul mesaj, atat de intens ma intreb daca remarcile urmatoare nu sunt totusi deplasate, dar mai bine le fac aici, bazandu-ma si pe statutul de "new-entry" ca circumstanta atenuanta, poate si nivelul 0 la care ma aflu sa va lase optiunea de a trimite dumneavoastra propunerile mele in alte sectiuni sau a le sterge pur si simplu dupa ce le parcurgeti]
_________________________

::propunerea::

S-ar putea sa vi se pare mai mult un moft, dar eu vin cu o propunere aparent formala care totusi, pentru mine, este predominant structurala: as vrea sa pot publica la dumneavoastra si altceva decat text neformatat.

=================

::explicitarea::

1. scriu din pasiune, de placere, ca toata lumea de aici de altfel; imi place sa scriu liber, uneori neliniar, in form(at)e care sa-mi urmeze cursul ideii si asta nu se traduce prea des in formate text (simple, de tip ASCII, sa spunem); nu inseamna nici ca ajung la performante notorii; e pur si simplu vorba de maniera;

2. (... si daca tot "e pur si simplu vorba de maniera",) pot fi suspectat de tendinte manieriste si nu ma supar, pentru ca nu am veleitati de nici un fel (cum am mai declarat, nu am mai publicat si ma asez cu modestie la locul meu inainte sa o faca altii) dar tot vreau sa ma exprim in acest fel pe care m-il consider propriu si apropiat;

3. imi pot permite luxul sa scriu in orice format; poezia mea (sa ii spunem asa) poate fi un desen (alaturi de cateva cuvinte) publicat aici in format *.jpg, de exemplu, o piesa muzicala (*.mp3?), o secventa video care sa ilustreze cele cateva randuri, orice; inclusiv un link catre acest material gazduit in alta parte (desi aici, marturisesc, imi consider totusi protejat dreptul de autor pentru umilele mele publicatii);

4. ca sa ma fac mai bine inteles am sa va dau exemplul (we)blog-urilor unde, intre altele fie spus, se poate publica poaezie fara nici o problema, dar acest gest nu ar sta niciodata alaturi pe publicarea intr-un portal dedicat, de factura celui ingrijit de echipa dumneavoastra (care este evident mai mult decat o suma de cuvinte in eter); am experimentat de curand atat platformele gratuite web-based (clasice) cat si altele, gazduite local (de prieteni, sa spunem, cum probabil ati putea gazdui si dumneavoastra), si dau aici exemplul WordPress ca aplicatie; acestea permit structuri destul de complexe de gestiunea continutului, inclusiv sub aspectul diversitatii formale a acestuia;

5. un prim set de propuneri concrete ar putea fi, sa spunem, acceptarea unor tag-uri simple HTML, includerea de imagini si referinte externe (stocate chiar si pe alte servere, in ultima instanta), fara a ingreuna mai mult decat se cuvine gazduirea acestui portal; sigur, spun toate acestea fara sa am idee daca "masina soft" din spatele site-ului poate suporta toate acestea, dar, in fond, e vorba doar despre niste propuneri.

=================

Va stau la dispozitie pentru orice detalii suplimentare (scuze pentru platitudine...).

Va multumesc si va felicit - la sfarsit, dar nu in ultimul rand - pentru eforturile depuse si rezultatele obtinute cu acest portal.




Nu sunt permise comentarii(texte) anonime!
Pentru a înscrie comentarii(texte)
trebuie să te înscrii şi să te autentifici.

Înapoi !