Comentariile membrilor:

 =  Nu ti-e mila...:))
Anghelina Andreea
[22.Jan.05 17:45]
Multumesc, Marinela, pentru urari, pentru versuri, ma urci mai sus decat merit, o sa ajung sa cred ca merit si cand mi-or zbura cele perne de imparat de sub partea dorsala, rau de tot ma va durea...:)) pai nu ti-e mila de mine?:))
da' vad ca nu ti-e mila...:))

magulita,
cu drag,
Andreea

 =  Marinela
nichita victoria
[02.Oct.05 19:05]
Marinela, cu scuzele de rigoare, am sa te rog sa te limitezi la ceea ce ai de spus sarbatoritei.
daca ai ceva de obiectat la adresa editorilor te rog s-o faci pe adresa oficiala a siteului.
multumesc frumos pentru intelegere

 =  Andreea Carmen, tot de la mine
Preoteasa Marinela
[02.Oct.05 19:06]
Andreea Carmen, se spune că istoria se repetă! Știi cum e? Tata spune că tot ce i+a spus bunicul bunicului bunicului său este întocmai!
Pe scurt: mi-ar placea dacă aș ști adresa ta de email! știi,... nu totdeauna merge netul! vezi cum mă povățuiește nichita victoria? știe dânsa ce știe și știu și eu!
Andreea ține-o tot așa! e perfect!
La mulți ani!
Cu drag,
Marinela

 =  Iar...
Anghelina Andreea
[23.Jan.05 00:07]
Multumesc , [email protected]

 =  Andreea, mulțumesc!
Preoteasa Marinela
[02.Oct.05 19:06]
Andreea, mulțumesc!
Am notat, am să-ți scriu destul de curând.
o zi bună!
Cu drag, Marinela

 =  Personalul de ProstGust in revizie
Bogdan Geana
[01.Aug.05 13:56]
"mângângâii"
Sigur e o urare de la multi ani? Ca mie imi suna ca o sudalma a-la-Dinescu sau a-la-Brumaru. Evident ca te-am flatat, si cum nu vroiam asta, acum hai chiar sa te flatez:

Bravo ca l-ai inscris la personale. Ai facut o alegere de zile mari. Continua tot asa.

Bogdan Geana

 =  Te las sanatoasa cucoana ...
serban georgescu
[02.Aug.05 16:32]
Stimata doamna Preoteasa Marinela,

Va admir intentiile avangardiste de "imbogatire" a limbii romane si ma sidereaza stoicismul cu care rezistati celor care incearca sa va prigoneasca. Tineti-va tare, ca astia nu "stie" ce-i aia literatura! Nu stie sa va aprecieze valoarea. Parol!


Ma "mângângâII" si eu cu gandul ca mai exista pe lume asa oameni de litere ca dumneavoastra. Mai rar!

Hai Rapidu'!

 =  encore une fois
serban georgescu
[02.Aug.05 20:06]
Stimata doamna, ca sa nu fie urma de indoiala si sa nu credeti cumva ca am facut aici un complot impotriva dumneavoastra: in acest text al dumneavoastra, intitulat "Anghelina Andreea Carmen", in versul 10 (numarand de sus in jos), al treilea cuvant: "mângângâii", nu exista in limba romana! Ati vrut probabil sa spuneti "mângâi". Am ghicit? Iar daca ati gresit, sunteti va rog amabila sa corectati?

Multumiri eterne.

 =  Mulți ani Cafe!!!!!
Dora Violet
[02.Aug.05 20:12]
Și om be și o Café
Ea să fie cu aromă
Mătrăgună sau Rosé
Numai să ne facă spumă
Să ne-nțepe cu-o privire
Să ne dea o epigramă
Un catren de revenire
După înc-o mare dramă.
Șă ne-mbrace-n râs și șagă
Unora chiar ne e dragă!!!


Mătrăgună nu am dar ești. Primește o dragoste în mac! :) de la o violetă ceva mai cochetă decît o știi pe când elle etait ela. :))


Image hosted by Photobucket.com

Mulți ani într-o frumoasă soartă!

Drag, D

 =  Marinela, mulțam
Dora Violet
[02.Aug.05 20:15]
Marinela, mulțam fain pentru acest semn de carte la pagina Andreei noastre! tare mă bucură să ne amintești de ea și să o primim aici, printre belles du monde. ;)

Drag, D

 =  La Multi Ani!
Sorin Olariu
[02.Aug.05 20:20]
La Multi Ani si din partea lui Epi, draga Carmich.

Tine-o tot asa.

S.O.

 =  Sanatate si virtute...
cătălina vieru
[02.Oct.05 19:06]
La multi ani, Carmen; iti urez ani fericiti si frumosi.
Marinela, corecteaza odata greseala aia, ca eram tentata sa te atentionez si eu...
Numai bine,

 =  eu cred ca...
nichita victoria
[02.Oct.05 19:05]
ati observat data cand e postat textul, nu?

 =  incurcate sunt caile domnului
serban georgescu
[02.Aug.05 20:48]
Unde dai si unde crapa! Acuma, ce sa mai zic? La multi ani si sanatate, ca-i mai buna decat toate!

 =  NU
cătălina vieru
[02.Oct.05 19:06]
:>> Asta este chiar buna!!! Nimeni nu a observat? Cred ca asta spune cate ceva despre urarile de complezenta. Ma declar vinovata.Eh, la multi ani trecut, Carmen!

 =  La multi ani Anghelina Andreea!
dumitru cioaca-genuneanu
[02.Oct.05 19:06]
stiind ca popa nu-i acasa
sa-si apere bunul dat
doi poeti mari de pe site
s-au legat de preoteasa

p.s. Marinela, asculta sfatul meu, cea mai buna arma impotriva unor atacuri legate de greseli de ortografie este tratarea lor cu calm. O greseala de ortografie nu e nici o crima. Si eu comit astfel de greseli foarte frecvent cu toate ca nu vreau acest lucru. Cei care ma judeca numai dupa greselile de ortografie au dreptul lor sacru sa faca acest lucru.
Tin sa te felicit pentru gestul tau dragut fata de o colega de site pe care si eu o apreciez fiindca e... plina de tepi!

 =  și răspuns și întrebare!
Preoteasa Marinela
[02.Aug.05 20:55]
Victoria, bună intervenție! chiar mi-au amintit că n-am mai văzut-o pe carmen deloc pe aici, are cumva nikul schimbat? Cred că ni s-a făcut la toți dor de promptitudinea în persoană,de fata asta așa de talentată și inteligentă!Poate ne spui tu dacă știi ceva despre andreea-carmen anghelina, încă o dorință, eu vreau vești bune despre andreea anghelina!Mulțumesc anticipat,

 =  reflex a la Pavlov
Calimero
[02.Aug.05 20:56]
Zau, Pavlov s-ar bucura
Ca-i verificati reflexul,
Cum vedeti un LMA
Luminati cu becul... DEX-ul.

 =  omul cu prea multă carte,în gând e și derbedeu!
Preoteasa Marinela
[02.Aug.05 21:25]
Genu, sfatul tău e bun,
precum pomul de crăciun
ferchezuit cu beculețe,
și greșeli cu fețe-fețe!

Calimero, ai dreptate,
toate-s de la Dumnezeu,
omul cu prea multă carte,
în gând e și derbedeu!

 =  Marilena, ce e frumos si lui Dumnezeu ii place!
dumitru cioaca-genuneanu
[02.Aug.05 22:20]
"omul cu prea multa carte, in gand e si derbedeu!"
(Preoteasa Marinela)

desi sunt cu multa carte
cand pe Marinela eu
o vad, uite, isi cer parte
ganduri ce-s de derbedeu

 =  Domnule Genueanu,
serban georgescu
[03.Aug.05 12:43]
Cu tot respectul, va atrag atentia ca sunteti pe cale sa comiteti o eroare. Insinuati aici (folosesc acest cuvant desi nu va suspectez deloc de rea-credinta), insinuati spuneam, ca eu as judeca pe cineva dupa greselile de ortografie. Complet gresit! Eu nu judec pe nimeni dupa greselile de ortografie. Greselile de ortografie, oricat de grosolane ar fi, sunt cat se poate de omenesti.

Insa in cazul in care greseala este semnalata (atentie, nu dintr-o singura directie ci din doua), iar autorul refuza cu ostentatie sa o corecteze, dati-mi voie, dle Genueanu, sa ma indoiesc nu numai de buna-credinta a acelui autor, ci chiar de caracterul lui. Mai ales atunci cand este vorba despre cineva cu pretentii de scriitor.

Multa lume are impresia, sunt sigur de asta, ca cei ca mine si ca Bogdan Geana (din pacate nu pot spune ca suntem foarte multi pe acest site) au o placere diabolica sa semnaleze greseli minore si apoi, asa, subtil, sa faca bascalie de cei care le comit. Fals! Complet fals! Asta e o judecata absolut simplista, penibila si prosteasca. Prosteasca!

Domnule Genueanu, pentru un scriitor, pentru orice om care scrie, si mai ales pentru cel care scrie poezie, care asadar isi scrie (intr-un fel sau altul) propriul suflet, ei bine, scrisul lui este oglinda sufletului sau. Grija cu care isi asterne pe hartie gandurile este de fapt respectul fata de sine in primul rand, si apoi pentru cei care il citesc.

Va intreb pe dvs, care aveti o anumita experienta de viata: nu vi se pare ca exista deja o multime de alte obstacole care blocheaza comunicarea intre oameni, ca sa ne putem permite sa acceptam greseli comise din neglijenta si, mai mult decat atat, sa acceptam ca cei care le comit, desi avertizati, sa refuze sa le corecteze, dintr-o ambitie absolut penibila?

Credeti ca pe mine ma intereseaza in mod special persoana dnei Preoteasa? Va inselati. Pe mine ma intereseaza ideea.

Iar pentru ca ma intereseaza ideea, am ajuns, accidental, sa o cunosc si pe doamna Preoteasa. Sper din toata inima sa intelegeti despre ce este vorba.

Cu stima

P.S. Va multumesc pentru ca ma considerati "un mare poet" de pe acest site. Eu nu ma consider nici mare, nici poet. Incerc doar sa fiu bun in ceea ce fac.

 =  admistițiu!
Preoteasa Marinela
[03.Aug.05 13:14]
Domnului Șerban Georgescu,
Cu respectele mele, in mare parte aveți dreptate, după ce ași semnalat dumneavoastră neglijența mea, am intervenit dacă ați observat, dar andreea-carmen este foarte admirată și cunoscută pe www.poezie.ro mai mult ca epigramistă, de aceea am și pus cuvântului în cauză ceea ce consider că subliniază calitatea de epigramistă și șugubeață a andreei anghelina. Mulțumiri mulțumiri mulțumiri pentru observația în cauză!
PS Eu nu împart în categorii pe scriitorii care publică aici, mă bucură orice poem sau mai corect, orice creație bine scrisă și spusă aici!
Ce e drept, imi fac autocritica :nu mă apuc să scot ochii nimănui pentru o greșeală de ortografie pentru că ori nu e observată, ori n-a fost timp să fie îndreptată, e un motiv pentru care este acolo, în mod sigur nu e o necunoaștere a scrisului în limba română a celui care o are rătăcită prntre mii de versuri, care îl reprezintă de fapt!
Promit să fiu mai constructivă la capitolul greșeli gramaticale sau de vocabular, să mai semnalez și eu, măcar când și când!
O zi frumoasa și Dumnezeu să ne fie alături în ceea ce facem,
Doamne ajută!

 =  Ticalosii de Geana si Georgescu ureaza LMA
Bogdan Geana
[04.Aug.05 10:02]
Admistitiu. M-am uitat pe net si am descoperit ca nu exista domne "admistitiu" fir-ar mama lui de net care nu respecta limba romana. Google asta e un exclusivist cum nu s-a mai vazut, si e cat se poate de clar ca se conspira la greu impotriva limbii romane (ce daca preotesti!!!). Doamna Marinela, cu aceasta ocazie doresc sa va multumesc pentru ca pastrati limba romana vie.

Din cate am citit mai sus Serban Georgescu este un soi de Pruteanu, care se supara pe doamna Preoteasa ca a facut si ea o greseala, intr-un text care dincolo de aceasta ar fi avut mari sanse sa intre in panteonul marilor poeme mioritice. Rusine domne'! Pe viitor te sfatuiesc sa judeci continutul si nu forma, adica sa inteleg ca matale iti place Britney Spears pentru cum arata si nu pentru ce poate intelectual. Sau Laura Andresan. Rusine. Apreciaza domne calitatea ireprosabila a poemului, ca poate ma supar si ma desolidarizez.

Deh, cat de superficiali sunt astia ca mine si ca Serban Georgescu.

In final doresc sa urez si eu La Multi Ani! Tot ce iti doresti si felicitari ca ai ajuns sa fii felicitata in versuri de ilustra doamna Preoteasa!

LMA si Hai Rapidu!

 =  domnului Serban Georgescu
dumitru cioaca-genuneanu
[02.Oct.05 19:06]
Stimate domnule Georgescu,
Departe de mine gandul de a va reprosa citica, o mare lipsa a acestui site e lipsa parerilor critice la care cu toti avem o vina fiindca ne-am aratat destul de agresivi la parerile criticilor pe care-i aveam. Liviu Dascalu, Bogdan Geana DoDu si altii care s-au dovedit a avea un gust literar destul de format,intervin din ce in ce mai rar sau nu mai intervin de loc cu parerile lor fiindca atunci cand au intervenit au fost bruscati. Eu nu fac parte din cei care fac acest lucru,
critica mi-ar prinde bine, poate asi reusi ajutatat de ea sa manuiesc mai bine plaivasul.
Semnalarea greselilor de ortografie sau de gramatica e de asemenea bine venita in cazul meu, corectez imediat. Ce ma dranja in trecut era felul in care mi se semnalau astfel de greseli. Era facut la modul de "habar n-ai de limba romana"
lucru care e probabil pe jumatate adevarat. Acum nu ma mai deranjeaza acete lucruri si am recomandat aceiasi metoda si colegei noastre Marilena Preoteasa.
In legatura cu "doi poeti mari de pe site" iarasi vreau sa stiti ca nu a fost pus cu intentia de a jigni pe cineva. Nu am gasit alt cuvant mai potrivit, am incercat cu "bravi" si nu mi-a placut, am incercat cu "rai" si nu mi-a placut, "mari" mi s-a parut cel mai inofensiv.
In concluzie: - regret ca interventia mea v-a suparat
- salut oricand ca binevenita orice
interventie critica cu care ma veti onora
dumneavoastra sau oricare alta persoana
care considera incercarile mele demne
de o parere critica
-catrenul meu este un catren care se vrea
umoristic si nu merita mai multa atentie
decat o improvizatie de moment

p.s. va raspund doar astazi fiindca doar astazi am citit replica dumneavoastra

 =  "na-ți-o frântă, că ți-am dres-o!"
Preoteasa Marinela
[05.Aug.05 02:13]
Doamne, cum le știi pe toate,
omul bun și ... omul prost,
în politică, dar și la carte,
"le știm" TOATE pe de rost:

„pentru” are virgula în față,
"ca cei" e refrenu’ în fașă,
„și” ia virgula cum vrea,
la "grămăticul" cel sadea,

și îl "mângângâi" a șușanea,
că prea a impresionat lumea,
"na-ți-o frântă, că ți-am dres-o!"
faima-ți, cred c-am înțeles-o!

PS. Dacă data de 20 ianuarie 2005 este identică cu data de 1 august 2005, atunci cei doi "grămătici" au dreptate absolut în orice, chiar și-n somn! Le trebuia un nod în papură și acum probabil sunt foarte fericiți că l-au găsit! Bravo lor! dar să mai revizuiască din când în când și câte ceva prin ograda dumnealor! sau funcționează bancul cizmarului cu pantofii lui scâlciați și cel al croitoresei cu rochia sfâșiată!? De fapt, domnilor, din experiență, din bun simț, aceste bancuri funcționează la fiecare dintre noi!
Nu mă deranjează absolut deloc "meciul "acesta, mai corect: șueta aceasta! Nu degeaba se zice despre poet că este cu capul în nori! Eu recunosc, mai ajung și pe acolo câteodată, dar să mă prefac că nu văd corect o dată numai pentru a-mi justifica mușcătura din tortul sărbătoritei, nu mi-a trecut prin cap să o fac!
Cum contrariile duc la progres, șueta aceasta nu e un timp pierdut ci unul câștigat!
Vă mai aștept, cu pâine și sare, un oloi plin ochi cu litere, cu piper și cu ardei iute, ca salata să fie mai condimentată și cât mai colorată!
Cu drag,
fanilor mei actuali și viitori,
dar și „opoziției” care mă sprijină să mă perfecționez!




Nu sunt permise comentarii(texte) anonime!
Pentru a înscrie comentarii(texte)
trebuie să te înscrii şi să te autentifici.

Înapoi !


Warning: Unknown: write failed: No space left on device (28) in Unknown on line 0

Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/var/www/dynamic/-agonia.v3-2/www/tmp) in Unknown on line 0